1: Bocsi, de ekezetek nelkul tudok csak irni. Kicsit rosszabb lesz igy olvasni, de jobb mint a semmi...

2 (a story) :   Tehat az elso utam Lisszabonba vezetett. Mar a repteren talalkoztam egy magyar sraccal aki szinten camp leaders-el jott ki, o mar harmadszor. Vele jol eldumaltunk a gepen is, megittunk egy sort ut kozben, es miven a szallodaink is kozel voltak egymashoz, ezert este egyutt beneztunk a varosba. 
Eloszor a hozzank kozel levo parton jartunk korbe, ami egyebkent azon a reszen van, amit valamelyik vilagkiallitasra epitettek igy meg. Nagyon szep kis resz volt. Modern, tagas, tiszta , az epuletek pedig hajos motivumokat hordoztak. 
Ezek utan elhataroztuk, hogy bemegyunk a belvarosba, mert mint azt a gepen es a szallodaban ket embertol is megtudtuk, ebben az idoszakban Portugaliaban valami szentet unnepelnek, es nagy mulatsagok vannak ezalatt a varosban. Vettunk egy metrokartyat, feltoltottuk ket utra (oda-vissza) es hamar ott is voltunk kozpontba. Viszont semmilyen bulit nem talaltunk, csak ettermeket. Tipikus mediterran, egymas szajaba logo kis kajaldak, ahol a pincerek egy levegovel felsoroljak az egesz etlapot, kedvezmenyeket is igernek CSAK neked stb.  Ezek kozott az utcan fiatalok drogot arultak, mellettuk ket sarokkal pedig rendorok alldogaltak bekesen, mintha nem is erdekelne oket, hogy kb 500 meteren 10-en arulnak drogot, nem is nagyon titkoltan. Tobbszor kinaltak marijuanat, egyszer pedig kokaint es hasist is.  Eleg vicces volt szerintem, Krisztian (az emlitett srac) viszont kicsit felt, es meg azt is bekepzelte, hogy beleszurtak a vallaba valamit. :D

Ezek utan visszaindultunk, majd beneztunk a melletunk levo plazaba. Ekkor mar fel 12 volt ottani ido szerint, de az uzletek meg mindig nyitva voltak, az emberek nezelodtek, vasaroltak, kajaltak. En is ettem egy grillezett csirkemellet sultkrumplival es salataval. Ezt a plazaban parazson keszitettek el kb 5 perc alatt, es nagyon finom volt. Igy jollakottan meg megneztem Krisztian szallodajat is, majd hazamentem aludni. 

Masnap a reggeli utan, 10.30-ra igert transzferem kesett 20 percet, ami elegge idegesitett,mert azt hittem le fogom kesni a gepet. Szerencsere a repteren nagyon konnyen el lehetett igazodni, gyorsan megtalaltam mindent es a biztonsagi kapun is gond nelkul atmentem.

Mire odaertem a kapuhoz Krisztian mar ott volt ket magyar lannyal (Dina es Eszti) ,akik szinten most jottek eloszor dolgozni az USA-ba. Beszelgettunk, es kiderult, hogy folosleges volt izgulni a kesoi transzfer miatt, mivel masfel oraval kesobbre tettek a jaratunk indulasat. Legalabbis akkor meg azt hittuk, hogy csak masfel ora lesz..........

(a tortenet folytatasa a napokban varhato)  :D


A bejegyzés trackback címe:

https://foldkoruliutazasaim.blog.hu/api/trackback/id/tr974563657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ruuk 2012.06.04. 08:33:45

Majd képeket is postolj ám! ;-)
süti beállítások módosítása